Szkolenia zdalne z trenerem

 

Szkolenie zdalne odpowiada realizacji szkolenia stacjonarnego. Skierowane dla osób i zespołów, dla których wartością jest praca grupowa i możliwość stałego kontaktu z prowadzącym. Uczestnicy zaczynają szkolenie o ustalonej godzinie i wykonują zadania samodzielnie, będąc w kontakcie z trenerem.

Oferujemy: 

  • Materiały szkoleniowe dostępne na platformie Akademia GIS Support złożone z: filmów instruktażowych, opisów lekcji, danych do pobrania oraz zadań do wykonania i quizów. 
  • Konsultacje z trenerem na żywo, podczas dwóch dni szkoleniowych (4 godziny) przez Google Hangouts.
  • Certyfikat poświadczający ukończenie szkolenia w wersji elektronicznej.
  • 2-miesięczny, poszkoleniowy dostęp do szkolenia na platformie GIS Support.
  • QGIS Assistance: Wsparcie techniczne realizowane za pomocą systemu obsługi zgłoszeń.
  • Wsparcie poszkoleniowe: Przedłużenie dostępu do platformy 

Kwestie organizacyjne

  1. Termin spotkania on-line jest ustalany z klientem. 
  2. Dzień szkoleniowy rozpoczyna się poranną odprawą z trenerem o godzinie 9:00,
    a kończy sesją konsultacyjną o godzinie 15:00. 
  3. W zależności od potrzeb –  możemy przesłać laptop szkoleniowy.
  4. Szkolenia zdalne z katalogowym programem organizujemy nawet dla jednej osoby.
  5. Szkolenia zdalne z dedykowanym programem organizujemy dla przynajmniej czterech osób.

Korzyści związane ze szkoleniem zdalnym

  1. Szkolenie jest ściśle dopasowane do bieżących potrzeb.
  2. Dostęp do materiałów wideo możliwy jest 24 godziny na dobę. Do zadań można wracać i utrwalać zdobywaną wiedzę. 
  3. Porządek ustalonych godzin konsultacji motywuje do sprawnego rozwiązywania zadań.
  4. Grupowe konsultacje z możliwością dzielenia ekranu pozwalają na wymianę doświadczeń.
  5. Wykonywane ćwiczenia przygotowują do praktycznego włączenia nowych narzędzi w dotychczasowe procedury.
  6. Podczas szkoleń zamkniętych uczestnicy pracują na realnych przykładach, ze swojego życia zawodowego.
  7. Menedżerowie mogą być bardziej zaangażowani, we wspieranie efektów szkolenia swoich pracowników, co przekłada się na wzrost motywacyjnego efektu treningu.

Zaufali nam

Materiały szkoleniowe składające się z filmów video, (krok po kroku przeprowadzające przez proces ćwiczeniowy), paczek danych do pobrania (umożliwiających odtworzenie zadań na własnym komputerze) oraz adekwatne opisy tekstowe, zamieszczone były na platformie Akademia GIS Support, do której każdy uczestnik kursu, miał nieograniczony dostęp. W tym kontekście należy podkreślić, że niesamowicie istotnym aspektem przyswajania wiedzy, jest oferowana przez firmę możliwość powrotu do przerabianych materiałów, w ciągu umówionego okresu dostępu do platformy (standardowo 2 m-ce). Lekcje wideo można odtwarzać wielokrotnie i tym samym powtarzać oraz utrwalać omawiane zadania, co z pewnością stanowi dodatkową wartość takiego szkolenia.


Wyrażamy bardzo pozytywną opinię o współpracy z Firmą GIS Support Sp. z o. o. zarówno na etapie bezpośredniego wykonywania usługi, jak i działań związanych z jej organizacją. Podkreślenia wymaga otwartość Firmy, na konsultacje oraz doświadczenie zawodowe i wiedza praktyczna pracowników technicznych. Ustalenia organizacyjne, pomimo obiektywnych przeszkód (pandemia COVID-19), zostały przeprowadzone w sposób płynny i sprawny, a sam sposób prowadzenia i realizacja projektu, był zgodne z przyjętymi założeniami.
Zobacz pełne referencje

GIS Support
5
2020-04-30T11:53:40+02:00
Materiały szkoleniowe składające się z filmów video, (krok po kroku przeprowadzające przez proces ćwiczeniowy), paczek danych do pobrania (umożliwiających odtworzenie zadań na własnym komputerze) oraz adekwatne opisy tekstowe, zamieszczone były na platformie Akademia GIS Support, do której każdy uczestnik kursu, miał nieograniczony dostęp. W tym kontekście należy podkreślić, że niesamowicie istotnym aspektem przyswajania wiedzy, jest oferowana przez firmę możliwość powrotu do przerabianych materiałów, w ciągu umówionego okresu dostępu do platformy (standardowo 2 m-ce). Lekcje wideo można odtwarzać wielokrotnie i tym samym powtarzać oraz utrwalać omawiane zadania, co z pewnością stanowi dodatkową wartość takiego szkolenia. Wyrażamy bardzo pozytywną opinię o współpracy z Firmą GIS Support Sp. z o. o. zarówno na etapie bezpośredniego wykonywania usługi, jak i działań związanych z jej organizacją. Podkreślenia wymaga otwartość Firmy, na konsultacje oraz doświadczenie zawodowe i wiedza praktyczna pracowników technicznych. Ustalenia organizacyjne, pomimo obiektywnych przeszkód (pandemia COVID-19), zostały przeprowadzone w sposób płynny i sprawny, a sam sposób prowadzenia i realizacja projektu, był zgodne z przyjętymi założeniami. Zobacz pełne referencje
0
1
GIS Support

  570 979 682


DLACZEGO SZKOLENIA GIS SUPPORT?

  • Zaufały nam największe polskie firmy i instytucje publiczne
  • Trenerzy są aktywnymi użytkownikami QGIS oraz programistami
  • Posiadamy największą ofertę dodatkową (migracje na open source, konsulting)
  • Uczestnicy szkoleń otrzymują 2 miesiące bezpłatnego wsparcia



LOKALIZACJE SZKOLEŃ
Warszawa: Wspólna 56
(zobacz na Google Maps)
– 5 minuty pieszo z dworca Warszawa Centralna

Poznań: Towarowa 35
(zobacz na Google Maps)
– 4 minuty pieszo z dworca Poznań Główny

Lublin: ul. Zana 11
(zobacz na Google Maps)
– 15 min komunikacją miejską od dworca Lublin Główny