Location Lab: Scoring

Do zadań zespołu do spraw rozwoju sieci i analiz klienckich należy zdobywanie informacji o nowych potencjalnych lokalizacjach oraz ich ocena (scoring). Zdecydowana większość danych i analiz, które należy wziąć pod uwagę, ma charakter przestrzenny:

  • liczba mieszkańców w okolicy,
  • rozmieszczenie punktów POI,
  • lokalizacja konkurencji,
  • ceny wynajmu,
  • możliwości dojazdu,
  • zakazu handlu alkoholem itp.

Te dane przeważnie są w firmie, jednak ich szybka analiza, ze względu na brak narzędzi, lub zbyt małą elastyczność narzędzi, nie jest efektywna. Często kończy się to na niedokładnej analizie.

Location Lab: Scoring jest narzędziem webowym, który umożliwia automatyczną analizę lokalizacji.

Podstawowe cechy:

  • możliwość wykorzystania dowolnych danych przestrzennych
  • niezależny od metodyki: użytkownik ma wpływ na wzór wedle jakiego obliczany jest scoring lokalizacji
  • elastyczny: możliwość dostosowania do specyficznych wymagań
  • dający swobodę: wszystkie dane, na bazie których obliczany jest scoring można dowolnie edytować samodzielnie (np. aktualizacja lokalizacji własnych placówek)
  • dostępny przez przeglądarkę www (instalacja w sieci klienta)
  • Integracja z popularnymi pakietami BI (m. in.Tableau, Qlik)

Dowiedz się więcej o location intelligence